Alla näet hakuasi vastaavat sisällöt. Mikäli et löytänyt etsimääsi, tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin tai ota yhteyttä.

Alla näet hakuasi vastaavat sisällöt. Mikäli et löytänyt etsimääsi, tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin tai ota yhteyttä.
Materiaalipankki
DigiYmpäristö-peli tarjoaa hauskan ja motivoivan tavan käsitellä digitalisaation vaikutuksia ympäristöön ja ilmastoon.
Pelissä tehdään arkisia valintoja, joissa pelaajan on pohdittava suhtautumistaan ympäristöön ja digitalisaatioon. Peli on toteutettu yhdessä DNA:n kanssa, ja Planin toimintaan osallistuneet nuoret ovat olleet aktiivisesti mukana pelin sisällön kehittämisessä, jotta peli heijastaisi nuorten omia kokemuksia ja näkökulmia teemoista.
Mitä mieltä olet DigiYmpäristö-pelistä? Haluaisimme kuulla mielipiteesi, joten jätä meille palautetta pelistä!
Pelien teemat, sisältö & visuaalinen ilme: Lea Absetz, Sofia Lindeblad & Janne Lodewijks, Plan & DNA -yritysyhteistyöhanke
Pelillistäminen, pelien suunnittelu & kommentointi: Jouni Piekkari, Metropolia AMK, sekä kolmen opiskelijan vapaaehtoistiimi Eeva, Hanna & Joona
Pelien ideointi & kommentointi: Samu Malmelin, DNA & DNA:n vastuullisuustiimi
Pelikysymysten ideointi, pelien maailman rakentaminen & teemojen kommentointi: Plan & DNA -hankkeen kevään vapaa-ajan digiryhmän nuoret Anita, Gray, Erneisha, Lorin, Louise, Mark, Mehrsa, Polina, Safi & Shawn
Pelien tekninen toteutus: Samuli Aalto, Hyvän mielen pelit ry
Somekaupungin selviytyjät -peli on luotu nuorten digihyvinvoinnin tueksi ja se tarjoaa hauskan ja motivoivan tavan käsitellä erilaisia sosiaalisen median ja tietoturvan tärkeitä teemoja.