DigiYmpäristö-peli tarjoaa hauskan ja motivoivan tavan käsitellä digitalisaation vaikutuksia ympäristöön ja ilmastoon.

Pelissä tehdään arkisia valintoja, joissa pelaajan on pohdittava suhtautumistaan ympäristöön ja digitalisaatioon. Peli on toteutettu yhdessä DNA:n kanssa, ja Planin toimintaan osallistuneet nuoret ovat olleet aktiivisesti mukana pelin sisällön kehittämisessä, jotta peli heijastaisi nuorten omia kokemuksia ja näkökulmia teemoista. 

Anna palautetta

Mitä mieltä olet DigiYmpäristö-pelistä? Haluaisimme kuulla mielipiteesi, joten jätä meille palautetta pelistä!

Työryhmä:

Pelien teemat, sisältö & visuaalinen ilme: Lea Absetz, Sofia Lindeblad & Janne Lodewijks, Plan & DNA -yritysyhteistyöhanke

Pelillistäminen, pelien suunnittelu & kommentointi: Jouni Piekkari, Metropolia AMK, sekä kolmen opiskelijan vapaaehtoistiimi Eeva, Hanna & Joona

Pelien ideointi & kommentointi: Samu Malmelin, DNA & DNA:n vastuullisuustiimi

Pelikysymysten ideointi, pelien maailman rakentaminen & teemojen kommentointi: Plan & DNA -hankkeen kevään vapaa-ajan digiryhmän nuoret Anita, Gray, Erneisha, Lorin, Louise, Mark, Mehrsa, Polina, Safi & Shawn

Pelien tekninen toteutus: Samuli Aalto, Hyvän mielen pelit ry