Useinkysyttyä:Tukimaksunsuorittaminen

Tyttö kirjoittaa lehtiöön kumartuneena.
Usein kysyttyä: tukimaksujen suorittaminen

Täältä löydät vastaukset kysymyksiin tukimaksujen suorittamisesta

Etkö löytänyt vastausta etsimääsi kysymykseen?

Maksutavaksi voi valita joko e-laskun, suoramaksun, korttimaksun, toistuvan viitemaksun tai tilisiirron. 

Voit itse valita maksuvälin. Tuen voi maksaa kerran kuukaudessa, neljännesvuosittain, puolivuosittain tai kerran vuodessa. Jos tuki jää jonakin kuukautena suorittamatta, lisäämme osuuden seuraavaan laskuun.

Maksuväliä ja/tai summaa voi päivittää Oma Plan -palvelussa tai ottamalla yhteyttä lahjoittajapalveluumme puhelimitse 09 6869 8030 ma-to klo 11–13, tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@plan.fi 

Voit tehdä e-laskusopimuksen verkkopankissasi käyttämällä tunnistetietona Plan-numeroasi, jossa on seitsemän numeroa mahdolliset etunollat mukaan lukien. Valitse laskuttajaluettelosta Plan International Suomi sr.

Suosittelemme e-laskun käyttöä, sillä siitä koituu meille vähiten kuluja ja voimme säästää samalla hieman luontoakin, kun paperilaskuja ei tarvitse lähettää. Valitse e-laskulle automaattinen maksaminen, jolloin pankki veloittaa saapuneen e-laskun tililtäsi eräpäivänä.

Lähetämme sinulle tekstiviestin, sähköpostin tai kirjeen, mikäli maksuissa on ollut taukoa vähintään kaksi kuukautta. Voit suorittaa avoimen summan seuraavan maksun yhteydessä.

Säännöllinen tukesi on meille erittäin tärkeää, jotta voimme menestyksekkäästi toteuttaa kehityshankkeita ohjelmamaissamme. Otathan yhteyttä lahjoittajapalveluumme, jos haluat keskustella maksujärjestelyistä.

Ota yhteyttä lahjoittajapalveluumme joko sähköpostitse info@plan.fi tai puhelimitse 09 6869 8030 ma–to klo 11–13.

Lahjoitus veloitetaan kortiltasi kuukausittain liittymispäiväsi mukaisesti. Summaa yritetään automaattisesti veloittaa kolmen viikon aikana neljä kertaa, mikäli veloitus ei ole onnistunut varsinaisena maksupäivänä. Tämän jälkeen korttimaksu peruuntuu ja lähetämme sinulle jatkossa tilisiirron postitse.